خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/08 - 09:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حمزه شلمزاری خبر داد:

پیگیری حل مشکلات شهرستان کوهرنگ/ تامین سالن ورزشی و اشتغالزایی برای بانوان شهرستان کیار

نماینده مردم اردل، ناغان، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته سالن ورزشی و اشتغالزایی برای بانوان شهرستان کیار تامین شد.

قدرت اله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه شوراها و دهیاری های شهرستان کوهرنگ منطقه تنگ گزی برگزار شد که مشکلات آنها بررسی و در دست اقدام قرار گرفته ضمنا عمده مشکل آنها موضوع آب است.



نماینده مردم اردل، فارسان، ناغان، کوهرنگ و کیار در مجلس افزود: جلسه ای در فرمانداری کیار با خیرین تشکیل شد و مقرر گردید موسسه خیره شجره طیبه فعالیت کند و بیشتر در راستای شناسایی دانش آوزان نخبه و رفع مشکلات تحصیلی آنها باشد.



وی بیان کرد: جلسه ای هم با بانوان شهرستان کیار برگزار شد و در آن نشست مشکلات خود را مطرح کردند که بیش تر آن مربوط به عدم اشتغال و امکانات ورزشی بود لذا مقرر گردید یک سالن برای بانوان و مکانی در جهت اشتغالزایی آماده سازی شود.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در شهرستان اردل جلسه ای با مسئولان بنیاد علوی برگزار شد و مقرر گردید بخشی از هزینه های ورزشی، راه ها، اشتغالزایی و ... تامین کند و البته بخش دیگری هم دولت می خواهد فراهم سازد./



پایان پیام

  • کد خبر : 332235
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار